To Liverpooooool

Efter några underbara dagar både på landet (med kräftskiva, familjehäng och brädspel) och i stan (bland annat en utflykt till Gamla Stan där vi testade mjöd, gick till Sci fi-bokhandeln och gjorde sightseeing) åkte vi tidigt fredag morgon till Liverpool för ett Gears of War-event, wooooo! (och så säger folk att jag skriver långa meningar, pfff).
Då arrangörerna hotade att aldrig anordna ett EU event igen eftersom så få lag anmält sig hoppade jag in i ett lag med noobs (nybörjare) i tisdags. Jag skulle ju ändå vara där och titta på! På torsdagen (två dagar innan eventet) drog sig en av våra spelare ut, så då hoppade Darren in! Så nu får jag och Darren spela tillsammans igen, weee! Vi hoppas faktiskt att kunna få fler rundor än förra eventet (alltid målet!), men vi får väl se hur det går xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback