Massa harar i Stureby

Nu passar jag på att starta en ny serie (medan Darren är borta ^^): An Englishman in Sweden. Darren är uppväxt i Irland/Skottland/England och hade aldrig varit i Sverige tidigare, såklart blir det lite kulturkrockar. Jag har samlat närmare 25 roliga idéer till serier sedan han flyttade till Sverige för 6 veckor sedan (oj, vad tiden går snabbt!).   
(As always, klicka på serierna/illustrationerna för att se dem större!)
 
När man blir ihop med mig måste man basically skriva under ett kontrakt (i blod! (nej, skoja)) att jag får använda hen i serier. Det var okej, sa Darren. Häromdagen undrade han dock varför alla mina serie-idéer bara handlade om gånger då han var korkad eller gjorde något tokigt, hahaha. Annars är det ju inge kul ju xD
 
Har fullt upp annars med lärarjobb, resa till Liverpool nästa helg, sälja spel på Tradera/Ebay, bröllopsfest att gå på, inte mindre än två (!) omtentor att plugga till i augusti och så resor till landsstället, men ska försöka klämma in några såna här serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback