Comic Con, mina publicerade serier och familje-födelsedags-middag!

Det var kul på Comic Con i fredags! Spelade ingenting och köpte bara tre t-shirts, men det var kul att gå runt och titta iaf. Träffade på en klasskompis (massa spel-nördar i klassen, nice!).
Roligast för mig var såklart att gå till Ades Medias bord och kolla på Seriemix nr. 4! Pratade lite med ansvarig utgivare Andreas också, som jag mailat med angående tidningen osv.
Superkul att se sina grejer i tryck, behövde inte signera nånting dock, bummer xD För att beställa skickar man ett mail till [email protected] och säger hur många man vill ha och ens adress! (tidningen kostar 50 kr/st och så tillkommer frakt)
Resten av helgen har gått åt till att anordna Fannicklas Cup (det kommer i ett senare inlägg), men i måndags samlades vi i familjelägenheten för att fira både brorsans och syrrans födelsedagar (båda fyller år i september). Det bjöds på bubbel och supergod middag.
Och så tårta och presenter!
Det var en trevlig afton. Nu är det tentor, inlämningar, jobb, kognitiv beteende-terapi för social fobi i 10 veckor, events och happenings. Åh, hösten. Som jag inte har saknat dig.

Kommentarer
Postat av: Linda

SKITKUL Med tidningen juh!!!! *GRATTIS*

2017-09-20 @ 04:50:56
Postat av: Fanny

Iiiiiiiiiiiih, tack!!! <3

2017-09-26 @ 02:56:40
URL: http://fannysjoblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback