Vilken helg!

Here we go again. Den här helgen var det årets Stockholm Burlesque Festival. Jag lånade ut min lägenhet som vanligt till två av artisterna, Charly från Frankrike och Bobby från USA. Tog med mig katter, tv, Xbox (kvadrupel XP på Gears i helgen, måste utnyttja!) till familjelägenheten och bodde där torsdag-måndag. På fredagen gick jag till Södra Teatern och kollade på showen. Den. Var. Fantastisk. 
Hade migrän på lördagen, så stannade hemma istället.
(Bilder av John-Paul Bichard)
 
Drog dock till syster producenten av festivalen mitt i natten för att sova ett par timmar där innan jag gick upp kl. 07.30 för att göra brunch till burleskartisterna på söndagen!
Planerat för det länge, handlat en massa, släpat allt från Fridhemsplan till Hägerstensåsen. Allt gick bra, maten räckte och det var uppskattat av alla! :)
Scones (vanliga och veganska) med antingen Drottningsylt, apelsinmarmelad, vispgrädde, bär, ost eller cream cheese.
Finger sandwiches! Dessa med rökt lax, rödlök, cream cheese, dill, citronsaft.
Kaffe, ta, apelsinjuice, hård- eller löskokta ägg.
Snittar med kyckling, tomat, majonäs och sallad. Fler finger sandwiches: gurka + ost & kalkon.
Snittar med lax, rödlök, dill osv.
Välkomstdrink!
Muffins med mörk choklad och hallon!
Skönt att komma tillbaka till en fin lägenhet idag, fick bilskjuts hem av pappa, awesome! 
Ingen skola nu i veckan, har en fet uppsats att lämna in på söndag, tenta veckan efter det, ingen mer speciell XP på Gears, min kognitiv beteende-terapi för social fobi går bra, det rullar på.

Kommentarer
Postat av: Linda

FAN VAD DU ÄR BRA Fanny!!!!
Önskar jag hade hälften av din kreativitet. Skitbra jobbat =)

2017-10-17 @ 02:10:46
Postat av: Fanny

Åh, tack finaste!!! <3 (var rätt stolt ^^)

2017-10-18 @ 01:37:54
URL: http://fannysjoblom.se
Postat av: Anna

Wow, vilken ork och välkommnande personlighet du är, märks att du gav allt och lite till, vilken kämpe du är tjejen, allt du ger. Gör kommer komma tillbaka till dig tusenfalt en dag bara vänta o se, du e såå värd det.

2017-10-18 @ 05:37:10
Postat av: Anna

PS, du lär ju aldrig bli sysslolös om du ej vill, skriva, måla, o massa mer å så även catering! Kram på dig, allt gott!

2017-10-20 @ 01:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback