Father-daughter moment <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hade ej vart här på länge och blev så glad att du får publicera dina verk, har alltid trott på dej se första gången jag läste din blogg för säkert snart tio år sen, har du bloggat så länge tro? Iaf stort grattis kram Anna om du minns mej , du e min favvi serietecknare säker på att du kommer nå dina drömmar o mål o mer därtill, kram allt gott.

2017-10-15 @ 06:52:21
Postat av: Fanny

Heej Anna! Såklart jag kommer ihåg dig! Du och Linda var mina finaste och trognaste läsare ^^ Ja, har nästan bloggat så länge, 8 år iaf! :O Kul att du tittade in igen, och att du trott på mig har betytt jättemycket för mig, tack igen! <3
Massa kramar! <3

2017-10-18 @ 01:46:51
URL: http://fannysjoblom.se
Postat av: Anna

Massa kramar tillbaka tack för svaret och varma hälsningar från ett stormigt hav på andra sidan, alltså Bohuslän!

2017-10-18 @ 05:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback