Sommarlooooov!!!

Idag hade jag det absolut sista i skolan (ett omprov i litteratur, hoppas på godkänt..), så nu har jag officiellt sommarlov!!!
Kändes såå skönt när jag gick ut från Universitetet idag, och åkte direkt ut till landsstället, dit jag redan tagit all packning och katterna. Städade lägenheten fint innan jag åkte!
Nu njuter jag av att vara här ute, med Xboxen såklart ^^
Planer för sommaren? Rita mycket, få alla ranks (utom Arms Race) till diamond på Gears, jobba som assistent, jobba på LSS-kollot första två veckorna i augusti, grilla mycket, gå ner i vikt, gå på massa konserter på Gröna Lund, få en snygg solbränna. Can't wait :3

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh!! Man riktigt KÄNNER hur du njuter av nuet och längtar till framtiden <3
GLAD för din skull vännen :)

2017-05-30 @ 05:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback