Sjukt goda nyheter!!

Till mina älskade bloggläsare, ni blir först att få höra några sjukt goda nyheter som jag vetat ett tag, men ville inte säga förrän allt var klart.
 
Ni kommer kanske ihåg att jag sände in serier till en tidning i hopp om att få dem publicerade? Nu har jag precis skrivit på avtalet för medverkan i tidningen Seriemix. Nr. 4 har gått till tryck och publiceras av Ades Media. Jag kommer alltså få mina serier publicerade i en riktig serietidning!!!!
Det går inte riktigt att beskriva hur stort det här är, det har varit en dröm sen jag var runt 6 år och började läsa Bamse, det har stått på varje lista jag skrivit över mål att överkomma, saker att göra innan jag dör/gifter mig osv. 
 
Firade med närmsta vännerna (inklusive Jonas, som tipsade mig att skicka in serier, tack igen!! <3) och bubbel i lördags när det precis var klart. Weeeeee! Kommer såklart att skryta sen när tidningen är ute och säga hur man får tag på den! ;D Vill tacka er alla för fint stöd genom dessa år! (den här bloggen fyller 8 år på tisdag, shit!!). Love you guys!! <3
Fanny Sjöblom, serieskapare

Kommentarer
Postat av: Linda

OMG!!!! SKITKUL Fanny!!!!
Stort GRATTIS =D

2017-07-24 @ 21:52:21
Postat av: Johan

Grattis! Och bra jobbat!

2017-07-24 @ 22:14:35
Postat av: Anonym

Grattis! Jag älskar dig!

2017-07-24 @ 23:34:42
Postat av: Jonas

Wohoooo!

2017-07-25 @ 03:10:06
Postat av: Fanny

Thanks guys!!!!!!!!! :DDDDDDDD

2017-07-25 @ 12:10:33
URL: http://fannysjoblom.se
Postat av: GlennIceds

hi

2021-10-05 @ 06:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback