Gott nytt år!!

Firar hemma ensam på landsstället med katterna och Xbox-vänner. Har ätit gott och har det mysigt. Hoppas att alla har ett fint nyår <3
 
Har inga större nyårslöften inför 2017, mer än att jag ska försöka sluta tänka på vad alla andra tycker och göra vad som gör mig lycklig.
Vill även bli lite nyttigare, äta mer lagad mat och mindre köpta sötsaker.
Eftersom jag nu har en Kinect ska jag köpa Just Dance och kanske till och med Xbox Fitness, då man rör sig med hela kroppen osv. Så vill gärna komma i shape igen!
År 2016 såg jag 244 filmer, det tänker jag slå 2017! :P (TÄNK att jag och Nicklas såg över 700 filmer ett år, shit pommes frites..)

Kommentarer
Postat av: Johan

Vi saknade dig i Spånga! Men hoppas du fick en fin nyårsafton!

2017-01-02 @ 12:48:42
URL: http://kerfuffle.se
Postat av: Fanny

Ja, hade varit jättekul såklart, såg fantastiskt ut! Hade det bra iaf, ses snart på inflyttningsfesten!

2017-01-06 @ 15:56:34
URL: http://fannysjoblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback