Franska!!!

Nu är jag tillbaka i stan med katterna och en jaekla massa packning och ska komma iordning för terminsstarten! Hade en stor tenta i fredags som gick väldigt bra (började plugga bokstavligen 4 dagar innan, visste inte ens vad kursen handlade om innan dess). Vad gör jag annars? Jo, spelar Gears med mina engelska vänner. Den här stämmer väldigt bra för tillfället:
(och då är delen jag pratar svenska med katterna och när jag pratar med mig själv)
 
Detta kommer dock ändras på måndag då jag ä-häntligen ska börja läsa franska! 2½ år tog det innan jag fick börja studera mitt älskade språk. Första kursen är "Uttal", och jag är väldigt exalterad! Jag kommer behöva plugga riktigt hårt för att klara mig, för första gången. Men kul ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback