Ordning på örhängen!

Igår fick jag hem ett smyckesskåp jag beställt på nätet. Behövde ändå en helfigursspegel i hallen, och denna kan jag ha smycken i! Mycket nöjd!
Även mycket nöjd att jag lyckades få ihop den helt själv! (inklusive delen då man måste vara två, en lyfter den astunga spegeldelen och den andra skruvar in skruvar..)
Glad att jag fått lite ordning på mina örhängen, annars ligger de bara och skräpar i en hög.
Andra saker som händer/har hänt:
De har fällt träd utanför mitt fönster i en vecka nu, skrämmer slag på katterna. Falcon gömmer sig hela dagarna tills kvällen, då det varit tyst i några timmar... 
Och ikväll är det dags för Fräulein Frauke-klubb, weee!

Kommentarer
Postat av: Lena K

Hej har du målat över mariotapeten?

2017-02-11 @ 21:41:21
Postat av: Linda

Shit vad många underbara saker som hänt och träden blir ju bra att dom kapas i slutändan ändå ;)

Spegeln med örhängerna kunde inte bli mer perfekt =)

Härligt att läsa.

2017-02-12 @ 06:13:34
Postat av: Fanny

Nej, min fina tapet är kvar, jag hjälpte bara brorsan måla om i sin lägenhet!

Ja, förhoppningsvis finns det inga grenar kvar för Falcon att fastna i, haha

2017-02-13 @ 10:27:12
URL: http://fannysjoblom.se
Postat av: Carlsson

Ett smyckeskåp som ditt ger ordet "pärlörhängen" en ny innebörd. :)

2017-02-14 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback