Ett år! :O

Idag har det gått exakt ett år sedan jag förvirrad, men förväntansfull, dök upp i Sheffield. Mitt hem de nästa 4½ månaderna. Jäklar vad tiden går snabbt! :S Det var en underbar stad och upplevelse, är så glad att jag vågade ta steget!
Gjorde mer sightseeing den där första dagen än resten av tiden tillsammans xD
Saknar Sheffield jättemycket, kommer definitivt åka dit i år. Syster uppträder där i april, kanske då. Eller träffa upp Marie och Manon i mars. Jag har även två goda Xbox-kompisar som bor där, och två till som bor i Leeds, en timme bort.
Vad jag saknar från Sheffield:
Hur lätta kurserna var (jag menar, en kurs som handlade om att se och prata om filmer, en om att lära sig grundläggande teknologi som Youtube och bloggande)
Taco Bell
Strongbow Dark Fruit (bästa drycken i världen)!
Vännerna
Bar One med alla quiz och karaoken!
Cash Converter-affären (där jag blev vän med alla eftersom jag gick dit hela tiden)
Billiga bion i the Auditorium
Alla restauranger så nära
Landskapet
Pizzan!
Utflykterna på söndagarna till olika städer
Festerna på The Student Union
All god färdigmat i affärerna
Arkitekturen
Varieties of English-kursen
Mina blåbärsmuffins från Tesco
Centrum, med alla affärer och fontäner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback