Dallas!

Alltid är det nåt, har haft migrän och post-event-depression de senaste dagarna och min laptop har slutat funka. Suck. Här kommer iaf lite bilder från min Dallas-tripp. Den var amazing. Vill bara uppleva den om och om igen.
Först flyg till Heathrow Airport (London), sen ett 10-timmars-flyg direkt till Dallas. Roade mig med film, spel, mat osv. Tåg till Downtown Dallas, promenad till hotellet. 
Kay Bailey Hutchinson Convention Center (där själva turneringen var) låg precis bredvid mitt hotell. Det var stort nog för mig att gå vilse i många gånger dock...
Mitt femstjärniga hotell, med pool! Jättefint, och alla Gears-proffs bodde där (OMG!!)
Min utsikt från nionde våningen:
Hittade (till slut) till eventet, var där fredag, lördag och söndag och kollade på de fyra europeiska lagen som åkt dit, och förstås de bästa lagen i världen!
Verkligen en maffig lokal, mycket större än alla andra LANs jag varit på. Jättecoolt att se så många lag spela samtidigt, och se dem spela på stora scenen.
Vackra julprydnader på stan när jag gick ut på kvällarna och letade restaurang och affär.
Heja på UK och Frankrike på lördagen!! Lagen var jätteduktiga på fredagen, alla lag tog sig vidare till poolspel (både eRa Eternity och CryptiK gick obesegrade!).
Hann även med lite sightseeing på lördagen, såg platsen där J. F. Kennedy sköts, hans museum och the Dallas Holocaust Museum (jättebra!)
Köpte Dallas event-t-shirten, fick en figur på köpet! :P
Var tvungen att åka ganska tidigt på måndag, vilket var synd. Var en magisk helg, tre flyg hem (först till Atlanta, sen till JFK, sen Arlanda). Allt gick bra.
Alla lag i tävlingen (utom de tre första) verkar splittras dock, vilket jag tycker är tråkigt. Hoppas att alla mina favoritspelare fortsätter spela.. Nästa event är i Mexico. Det kommer jag antagligen missa, men nästa event i Birmingham tänker jag definitivt gå på (kanske till och med spela i)!

Kommentarer
Postat av: Linda

OMG!!! Skitkul att se verkligen! Sååå avundsjuk! <3

Snygga örhängen och top för eventet <3
Så himla häftigt att du flyger dit för en helg bara sådär. Myyyys <3

2017-12-11 @ 01:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback