13 days of hell

En (av sex) kurser är avslutad, den jag har lättast för: fonetik. Har läst det så mycket i engelska, så kunde redan grunderna. Fick betyget C (kommer vara det högsta jag får i nånting). När jag pratar om alla hemska prov och presentationer jag haft på sista tiden tror folk gärna att "då är ju det värsta på terminen överstökat". Om så bara vore fallet. Såhär ser 13 roliga dagar ut i maj (med start från den tionde):
Jag förutser massiva migränattacker, självmordstankar och ångestutbrott under denna period. Ska försöka göra så mycket jag kan nu under min lediga vecka, men har en massa annat jag vill göra också :( Suck. (och låt oss nu inte glömma grammatikprovet 26/4, uttalsprovet 24/5 och omprovet på litteraturen 29/5. Sedan är terminen slut.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback