Ny tapet!

Är superlycklig att jag äntligen haft råd och tid att sätta upp en ny tapet i lägenheten! Den innan var fin, men så himla mörk och lägenheten är redan mörk och kall som den är!
Har ritat över 50 små bilder från tv-spel och andra nördiga teman (började i november förra året), satte på en snygg färg och så skickade jag bilden till eminenta sidan photowall.se, där de förvandlar den till en tapet!
Satte på How I met your mother i bakgrunden och satte igång. Det tog typ 6 timmar, med all förberedelse.
Var nervös att färgen inte skulle bli snygg/tillräckligt ljus, men är asnöjd!
Själva monteringen gick (ganska) bra. Det blev snett eller nåt, lite av gamla tapeten syns på sidorna, men får måla vitt nån gång när jag har tid.
Karaktärerna mina katter är döpta efter <3:
Är jättenöjd med förändringen! 

Kommentarer
Postat av: Susanna

COolt! Snyggt att våga med lite färg i hemmet :)

2016-10-03 @ 18:55:40
URL: http://oslofru.com
Postat av: Linda

Snyggt Fanny! BRA gjort också =)

2016-10-09 @ 01:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback