Lesen Fanny

Här hade jag lagt in en bild på en ledsen Fanny, antingen en gammal eller en nyritad.
Men igår blev min laptop stulen ur min ryggsäck på ett Espresso House vid Centralen, så jag har inga serier eller illustrationer, eller redigeringsprogram, eller bilder från augusti-oktober, eller bilder jag sparat från internet de senaste 6 åren, eller dokument, eller alla frågor till alla mina (dussintals) brädspel. Jag gjorde en backup på serier och illustrationer för typ 3 år sen, men allt nyare än det är borta (bespara mig moralpredikningarna tack).
 
Har en gammal seg laptop jag skriver på nu (som jag måste göra alla mina uppsatser på under tiden), men kan inte installera mitt ritprogram på det eller köpa en ny för tillfället, så får se hur det blir med serier och illustrationer ett tag framåt, suck. Imorrn slutar vansinneskursen med praktiken och allt annat jobb, ska bli skönt. 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Usch vad trist, sånt där suger verkligen... :( Beklagar!

2016-10-28 @ 16:28:26
Postat av: Johan

Fyfan! För sent för dessa filer nu men kan inte annat än rekommendera Dropbox eller Google Drive.

2016-10-28 @ 17:32:57
Postat av: Linda

Men usch då Fanny, inte alls kul att läsa :(
Önskar jag kunde göra någonting för dig <3
Kram!!

2016-11-01 @ 04:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback