Serietävling?!

Jag är otroligt pepp att jag ska gå på en stor serie/spel/nörd-mässa på lördag, i Sheffield. Har köpt biljett, ska bli svinkul. Har dock just sett på deras Facebook-sida att det är en serietecknartävling! Lite oklart vad de vill ha, men typ "skicka in dina grejer och så röstar vi på dom". Så det vill jag ju göra!
Då är såklart nästa fråga vad jag ska skicka in! Har bara till imorgon kl. 17 på mig, så hinner inte göra nånting nytt eftersom jag ska ut ikväll. Allt jag har är på svenska, så jag måste översätta det till engelska. Och framförallt, jag har ju en del, vad ska man ta?
 
De bästa stripp-serierna? (och isf, hur många ska man skicka in?)
 
Sago-serien? (som inte är klar!)
 
Daisy the Super Cat?
 
De bästa Burger King-serierna? (och igen, hur många då?)
 
Fannicklas i Super Mario World?
 
Filmserier?
 
Snögubben Isak? (Icey på engelska?)
 
Paniken när man skriver uppsats?
 
Några åsikter?

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du har många bra serier men jag har alltid gillat sambos i stan.

2016-03-17 @ 23:36:22
Postat av: Nicklas

BK-serierna är också hilarious!

2016-03-17 @ 23:37:27
Postat av: Jonas

Sambos i Stan får min röst också, tror det är den som flest kan relatera till.

2016-03-20 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback