Dag 51 - Meadowhall

På torsdagen innan jag åkte till London spenderade jag ett par timmar i det enorma varuhuset "Meadowhall", 20 minuter från Sheffield med spårvagn. Ett extremt populärt resmål.
Ett bra exempel på varför jag inte är som annat folk, tyckte det var rätt tråkigt. Jag menar, det är en massa butiker och restauranger. Jag hade mycket hellre klättrat i barnens lekland (men det fick jag ju inte)
Dinsey-shoppen var lite kul, men det var 80% Frozen, och väldigt mycket barnkläder.
Bästa grejen var konstgalleriet där jag spenderade mest tid, de hade konst där inne som gjorde en tårögd! Synd att man inte är rik. (nej, inte Marvel-konsten. Även om den var fin också såklart)
Min buss till London gick direkt från Meadowhall-stationen, hoppade på den vid 18-tiden. Glad att jag sett stället, men är inte nödgad att åka tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback