Dag 45 - Swan Lake

Det var fantastiskt att se på baletten Swan Lake live, i The Lyceum. Supervacker lokal! Eftersom jag bokade sent (och är snål) så satt jag på balkong, väldigt högt upp. Tack vare mina nya glasögon hade jag dock inga problem att se!
Jättehäftig tolkning, de var fantastiskt duktiga! Jag är ju bara en idiot som inte tog med näsdukar, tårarna rann ca 8 sekunder in, haha (älskar musiken)
Det var lite långt med två pauser dock, gick ut den första gången och köpte en glass, men de flesta satt kvar den andra pausen. Promenerade hem i fredagskvällen och käkade mat på Taco Bell kl. 23. Good day :3
 
Gick ut dagen innan, på St Paddy's Day. Det var en stor fest på Student Union och jag var där med mina tre vänner, vi hade jättekul! För-festen hos Manon och Panos var minst lika rolig också, med pizza och dryckeslekar. Sweet!

Kommentarer
Postat av: Fellie

Åh vad magiskt!!

2016-03-20 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback