Dag 38 - Mer party!

På fredagen följde jag med mina korridorskompisar Alberto, Vihn och sistnämndes kompis Joonas till ett party på Student Union, en "Mexican Party - free sombreros and moustaches". Och indeed, fick en sombrero som jag bar hela kvällen (tills en snubbe snodde den).
Bra musik, drack drinkar, dansade en jävla massa, träffade två till från min korridor där, drog hem med Vihn och Joonas och vi tog med oss kebab och fortsatte partyt i köket (lite mer stillsamt dock, mat och prat). Kom i säng vid 7 på morgonen ^^ Sjukt. Trevlig. Afton. Nu måste jag vila upp mig i några veckor tror jag (hade träningsvärk dagen efter från allt dansande, haha) :P
(Fr. v. Vihn, jag, Joonas, Moritz)

Kommentarer
Postat av: Lili

Låter som en härlig fest, diggar postern till den!

2016-04-01 @ 11:00:21
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback