Dag 37 - Karaoke!

Jag lyckades hitta Marie, som jag träffade på Durham-resan, och övertalade henne att gå på Karaoke Night i Bar One, de har det varje torsdag kväll. Jag drog dit, köpte mig en Strongbow Dark Fruit-cider, hittade Marie och hennes supertrevliga vänner Manon och Panos, och så lyssnade vi på karaoke hela kvällen, och sjöng själva såklart.
Det var mycket folk, alla var trevliga och stämningen var härlig. Det bildades ett dansgolv och alla drog upp och dansade när några sjöng, fett kul!
RIKTIGT trevlig afton, jag fick sällskap på vägen hem av både Panos och Manon, för de bor i porten bredvid min! Roligt sammanträffande. Ska träffa dem igen på samma bar på söndagen för ett "Pop culture Quiz". Och jag fick också reda på att jag missade ett Harry Potter-quiz häromveckan, men det kommer ett till i maj!!!!!!!!! So excited!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fellie

Gud vad kul det verkar med alla student event och quizzez!! Har själv gjort en quiz för Buffy i morgon, du skulle varit proud =)

2016-03-17 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback