Dag 129-130 - Sista dagarna i Sheffield!

På torsdagen den 10:e så drog jag till The Diamond och gjorde min sista tenta, för kursen Varieties of English (älskade den kursen, lärde mig massor). Hade (faktiskt) pluggat som en galning och tror att jag gjorde ganska bra ifrån mig, skönt!! Sedan drog jag hem och började packa.
På kvällen var det sista stora partyt en "Beach Party". Jag, Manon och Marie samlades hos sistnämnda och gjorde lite förfest, vi tittade förbi en jättekortis på en hemmafest i samma byggnad, sedan drog vi till Student Union-byggnaden för sista gången, buhu.
Jag kände att jag ville ha lite sömn, så jag drog rätt tidigt. Sista dagen, resdagen, hade jag så jävla bråttom och massor att göra, men jag hann iaf dra in till stan och sälja min tv (plus alla filmer), skriva ut papper för The School of English att skriva ut (för att bekräfta att jag pluggat där hela terminen, så jag får ut lite mer pengar från stipendiet), drog upp i The Arts Tower för att se ut över staden och fota.
(och nej, jag vågade inte åka i hissarna som aldrig stannar. Stod jag och velade i fem minuter jag inte hade tid att slösa, ja.)
Hade för bråttom för att känna mig nostalgisk och ledsen, det kom senare. Det värsta var dock att säga hejdå till mina franska vänner på torsdagskvällen, buuhuu. Jag försöker propsa på att de kommer och hälsar på i Sverige i höst/vinter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback