The struggle is real

Här är det tyst, händer inte så mycket och hinner inte rita så mycket (är för upptagen att spela Gears med massa nya amerikanska vänner, kul!). Om en vecka så flyger jag dock till Manchester och därefter åker jag till Sheffield. Då kommer bloggen förvandlas till något av en resedagbok, med detaljerade beskrivningar av mina dagar + en massa foton. På det viset så behöver jag inte föra min egen dagbok (något jag alltid gör vid speciella händelser/tripper). Serier och bilder kommer förstås i mängder. Det första jag ska göra där när jag fått tillgång min lägenhet (den 6:e), är att köpa en scanner!
 
Under tiden så står jag i valet och kvalet om jag ska ta med min Xbox 360 eller Xbox One (det andra som ska inhandlas efter en scanner är såklart någon slags tv/skärm).
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Linda i Borlänge

Ser fram emot att läsa om ditt äventyr där borta =)

Xbox One, då den är bakåtkompatibel säger jag... Men beror på hur du vill nyttja den. Kommer du spela mycket med vänner - Lips och såna roliga lätta såpel, skulle jag ta med den. Ta med den som du spelar mest GOW på, då det är det som du brinner mest för. Frågan är också hur mycket du kommer hinna spela... Tror ditt liv kommer komma emellan. Spela kan du göra sen, men din tid i England kommer erbjuda andra minnen än bara spela ;)

2016-01-26 @ 17:09:33
Postat av: Nicklas

Men den där listan skulle jag gå på 360

2016-01-27 @ 00:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback