En lyckad inflyttnings- och going away party

Igår körde jag en fest för att både visa upp min lägenhet och för att säga hejdå innan jag drar till England om 16 dagar. Massa trevliga människor kom, trots att det var -15 grader ute <3
Hade inte så mycket aktiviteter, men fick igång lite film-charader (dra en filmtitel ur en ask och visa filmen med endast gester). Folk var jätteduktiga! (vänstra laget vann)
Hade dukat upp ett stort snacksbord (som jag såklart glömde fota), med fruktbål, chips, baconlindade oliver och kvällens hit: chokladfondue! Hade geléhallon, marshmellows och skar upp alla möjliga frukter, som man sedan kunde doppa i smält choklad. Mörk, vanlig mjölkchoklad eller vit choklad. Jävligt gott!
Vi hade en spådam där (Linda från min klass), som både läste handflator och hade tarotkort. Kul!
Beer Pong har jag sett fram emot länge, det var skoj, 5 i varje lag (vi vann till slut!)
Det var en grym afton helt enkelt! Tack alla! <3

Kommentarer
Postat av: anna

du e så duktig o pysslig!
har ju sagt att du kan verkligen allt inom måla o skriva o berätta, men nu kom jag på ännu en sak där du skulle kunna jobba som om du nån gång vill byta bana och pausa från skriva o skapa, partyplanerare!!! : D kram anna

2016-01-24 @ 01:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback