Rapport från katterna

Även om jag har det bra här i UK och inte känner hemlängtan så saknar jag mina kissar. Jag får täta rapporter från deras nya matte Agneta att de har det bra, leker och äter och gosar. Här är lite bilder hon skickat mig på dem i deras nya hem:
 
Sötisarna! <3
 
Imorgon åker jag på en dagstripp till Durham, en stad i norra England. I Durham Cathedral spelades flera scener till första och andra Harry Potter-filmen in, I'm so excited!! 
Önskar bara att jag var lite mer van att gå upp kl. 7 på morgonen...

Kommentarer
Postat av: anna

å så gossiga o fina, tur de har varann, nya matte, menar du väll då inte tillfällig?
för du ska väll ha tillbaka dem sen när du kommer hem? kram anna

2016-02-20 @ 01:49:40
Postat av: Nicklas

Fint att se att de har det bra :)

2016-02-20 @ 09:45:31
Postat av: Fanny

Såklart en tillfällig matte!! Saknar dem massor, men ja, jätteskönt att se att de har det bra <3

2016-02-23 @ 21:38:04
URL: http://fannysjoblom.se
Postat av: anna

aaaa va bra, tänkte väll nästan det, att de bara va tillfälligt : ) kram

2016-02-24 @ 03:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback