Sista dagen i Sverige!

I söndags åkte vi och lämnade katterna hos nya ägare, som har en femma med balkong, i Solna. Jag stannade och fikade i över en timme, de är verkligen kattmänniskor och det känns jättebra att Daisy och Falcon kommer bo hos dem! Det var sorgligt att säga hejdå såklart, katterna är dem jag kommer sakna allra mest när jag är borta!
Efter att ha tokstädat och skurat hela lägenheten, och packat motsvarande 4 flyttlådor så nya hyresgästen får lite plats för sina grejer, så flyttade jag till föräldrarna på Fridhemsplan igår, måndag. Träffade klasskompisarna Georgos och Linda på dagen och fick en släkt-going-away-middag på kvällen med trerätters. Mys! (inte så mys att bära omkring 5 tunga väskor/påsar över hela stan, (tränings)värk idag..!)
Nu, sista dagen i Sverige, ser jag över packningen, gör ärenden (ja, jag kommer bära lila glasögon om två veckor. Hela tiden.), äter tårta, spelar 360 (som inte kommer med, det blir One) och hänger med päronen. 04.14 står väckarklockan på imorrn bitti, då börjar äventyret, weeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Lycka till på äventyret Fanny! Kommer bli skitbra :)

2016-02-02 @ 22:58:59
Postat av: ANNA

wow va modigt o kul, ENYOY
kram

2016-02-03 @ 05:26:42
Postat av: Linda

<3 <3 <3

2016-02-04 @ 00:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback