"Happy" Valentine's Day

Idag hade jag planerat att gå till affären och köpa glass och någon god middag, kanske till och med käka middag på Endcliffe Bar, sitta och äta Ben & Jerry´s hela dagen och kolla på sorgliga filmer där hjälten dör. Istället bestämde sig min kropp för att jag ska få lite trevlig migrän (första sedan jag kom hit), så jag har legat däckad i mitt mörka rum hela dagen. Yay. Har inget att äta, absolut inget godis eller dylikt, för jag skulle ju gå och handla idag. Mår aningen bättre nu, kanske orkar jag pallra mig till köket och göra lite rostat bröd med hallonmarmelad..
 
Finns det några andra känslomässiga vrak där ute, sug på den här (hittad på 9gag såklart):
Also, idag skulle jag göra mina läxor som ska in imorrn. Tack tack.
Mina korridorskompisar är söta iaf <3

Kommentarer
Postat av: Fairyland surprises

Vilka söta bilder!

2016-02-14 @ 20:43:06
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback