Dag 8 - Första lediga dagen

Jag kan inte i ord beskriva hur skönt det känns med en ledig dag. Har inte haft en enda sedan jag kom hit för en vecka sedan. Jag planerade att inte lämna mitt rum överhuvudtaget, vilket jag inte gjorde heller. Behövde inte gå in till stan eller promenera alls, så. himla. skönt. Jag såg på Netflix och spelade helt enkelt. Hur skönt som helst. Mailade runt för att kolla om det finns några öppningar i kurser som jag behöver (man får byta kurser tre veckor in i terminen). Jag hoppas att det kanske löser sig med mina poäng nu för fortsatta studier, väntar på ett mail.
 
Lagade mat för första gången (utom pizzan jag hade i ugnen, räknas inte). till lunch. Spisen besegrade mig nästan. Eftersom jag aldrig hade frågat mina flat mates hur man gör hade jag gått resten av min tid i Sheffield och bara köpt mat (och ätit ugnspizza).
Som tur är så lyckades jag lista ut hur man gör. Stupid touch-screen spis...
(Eftersom brödrosten inte fungerar får jag steka brödet)
 
Spelade rätt länge, tills spelet disconnectade, då såg jag på film och somnade vid 02.30. (väldigt nöjd att jag inte har föreläsningar kl. 8-9, som alla andra i min korridor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback