Dag 5 - Besök från en vän

 Vaknade vid 10, chillade lite innan jag drog till den lilla butiken i Endcliffe, där jag bor. Den var ganska liten, och urplockad eftersom det var söndag. Alla mackor och limpor hade bäst-före-datum samma dag. Inte lockande, men köpte en macka jag åt till lunch iaf.
Drog tillbaka till rummet och fixade min garderob, plockade upp vartenda klädesplagg och lade i lådor/hängde upp/lade in i fack. Spelade lite, såg på "Making a Murderer". Vid 17-tiden drog jag ut och mötte en vän som kom på besök, från mitten av landet och som jag träffat genom Xbox. Vi kollade in mitt rum och lämnade hans väska, sedan drog vi till "Endcliffe Bar" och drack en pint Somersby cider och käkade burgare med pommes. Gott! Promenad till stan för att köpa lite snacks och dricka, tillbaka till rummet och spelade Gears. Bra dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback