Dag 14 - Happy Fanny

Hittade den här teckningen jag gjorde för drygt en vecka sen, när saker kändes svårt.
Inser hur långt jag kommit sedan dess. Alla bekymmer jag haft verkar lösa sig (utom ett): jag har internet som fungerar, jag verkar kunna läsa kurserna som gör att jag kan plugga vidare till hösten, jag har en laptop som fungerar, jag har köpt ett ritblock så jag kan rita serier, jag har listat ut hur man ska skriva ut och scanna saker, jag har fixat så jag kan spela Xbox, jag har blivit vän med alla i min korridor + ett par till, jag hittar till alla mina föreläsningar, jag har gjort bra ifrån mig med min första läxa osv. Solen skiner och livet känns ganska skönt :)
Idag, efter föreläsningen i Varieties of English, tog jag en tripp ner till min damm jag hittade första dagen. Med mig hade jag gammalt bröd som jag smulade sönder och matade änderna och duvorna. Jag svär, man kommer aldrig se mig så lycklig som när jag matar fåglar (trots att mina händer domnade av kylan) xD
Handla, dra hem och häng lite med Moritz (Österrikare i rum 4), se på film, spela med mina amerikanska kompisar. Inte en dålig vardag (för mig alltså) :)

Kommentarer
Postat av: Linda

*KRAM*

Vad du är Härlig Fanny <3

2016-02-18 @ 03:39:41
Postat av: Fellie

Yaaay!! Vad fint! <3

2016-02-18 @ 17:15:11
Postat av: anna

älskar med o mata fåglar
haha
man känner sig som en välgörenhetstant som ser resultat direkt : D
kastar inte bara till svanarna nere vid havet här jag bor i Bohuslän, utan även bröd o nötter o frön rätt ut på altanen o trädgården, gillar även MÅSAR, som alla andra verkar avsky haha : ) älskar att vakna till fågelfight om mat!! då vet jag att dom hittat maten o kan somna lycklig en stund till hihi haha kram anna

2016-02-19 @ 02:35:42
Postat av: ANNA

ps jag är även så knäpp att jag tror att om ja glömmer mat på altanen en dag så kommer en fågel bli ledsen för den har liksom förväntat sig frukost hos mig!! : D

2016-02-19 @ 02:36:58
Postat av: Fanny

Haha, vi är lika Anna! xD Jag älskar också måsar! Och duvor (som alla andra också verkar hata) är mina favoritfåglar <3

2016-02-23 @ 21:37:26
URL: http://fannysjoblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback