Lucka 18: Adventstävling

Redan dags för årets sista adventstävling! (tiden går foort). I denna lucka hittar du ett litet korsord. De rosa orden hör till mittenbilden. När du löst korsordet får du ut 5 stycken gula bokstäver som ska skapa ett juligt ord! Det är det rätta svaret! (OBS! Det är på engelska!)
 
När du tror att du listat ut det juliga lösenordet kommenterar du nedan
Namn
Mailadress
Vad du vill ha för pris (Trisslott, pärlplatta eller serie)
Lösenordet
 
Tävlingen avslutas 23/12 kl. 23.59. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Uli

Lösenordet är SATAN... eller kanske SANTA?

Lösenordet är SANTA. Final answer!

Om jag vinner så önskar jag mig en pärlplatta!

2016-12-19 @ 11:58:31
Postat av: Fredrik Olsson

Rätt svar är SANTA.
Jag vill ha en serie.

2016-12-19 @ 23:36:46
Postat av: Jonatan

Hej!
Jag har klurat och lurat och nu vet jag att ordet är SANTA (som i santa marias krydd mix!), om jag vinner vill jag gärna ha en serie om mig själv som vanligt! Till exempel vore det kul om det var en serie om mig när jag besökte burger king, det kunde vara som en referens till de gamla burger king-serierna tänker jag! Tack för en bra blogg!

2016-12-20 @ 11:09:50
Postat av: camilla

Ordet är Santa och jag önskar såklart en serie av dig.

2016-12-20 @ 19:02:04
Postat av: Nicklas

Satan! Nä, Santa I guess ^^

Samma deal som vanligt :)

2016-12-20 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback