Lucka 11: Adventstävling!

(förlåt för sen lucka, jobbade 13 timmar idag, kom hem efter midnatt :S)
I denna tävling ska ni titta på den översta bilden, och sedan jämföra med den understa bilden. Skriv ner så många "fel" du hittar (alltså avvikande från bild 1) på bild nr 2, ditt namn, mailadress och vad du vill vinna!
Alltså: 
Kommentera nedan och skriv de olikheter du hittar i den undre bilden
Namn
Mailadress
Vad du vill ha för pris (Trisslott, pärlplatta eller serie)
 
Tävlingen avslutas 16/12 kl. 23.59. Lycka till!
 
Lösningen på förra tävlingen var "I'm dreaming of a" och rätt svar alltså "white christmas". 8 personer lyckades räkna ut det och jag lottade fram den lyckliga vinnaren Camilla! :)

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Hej! Vad kul med mer tävling fastän jag inte vann den förra! Dom här grejerna har jag hittat: Kirbis mössa är annan färg, marios fot är som bortblåst, jiggelpuff har annan hårfärg, zeldas mössa är annorlunda färg, nessies short är en avvikande kulör, färgen på halva kapten amerikas arm är annorlunda och sist men inte minst: Yoshis sadel förstås! Och tänk på att detta var extra svårt för mig som är färgblind!

2016-12-12 @ 16:13:31
Postat av: Jonatan

Just det ja, om jag vinner vill jag fortfarande vinna en vinnarserie!

2016-12-12 @ 16:14:21
Postat av: Nicklas

Svårt:

Jigglypuffs hår
Captain Falcons skärp
Links Mössa
Kirbys mössa
Marios sko
Yoshis sadel
Luigis ögon

Jag önskar mig en trisslott! Samma deal som förut :)

2016-12-12 @ 20:11:00
Postat av: Georgos

1) Jigglypuff hair color
2) Captain Falcon Belt Color
3) Mario Boot missing
4) Kirby santahat missing
5) Link hat color
6) Nes Pants color
7) Yoshi saddle color

Pärlplatta!

2016-12-13 @ 01:45:42
Postat av: Anonym

Hittar 8st! :D (sorry för bristande kunskap när det kommer till vad alla heter! :D )

Rosa klumpen saknar tomtemössa

Muskelknuttens bältes-spänne

Jigglypuffs hår

Zeldas mössa

Marios fot

Luigis öga

Färg på Yoshis sadel

Lillkillens byx-färg


[email protected]

Om jag vinner så önskar jag mej en serie! :D

2016-12-16 @ 16:36:35
Postat av: Fellie

tomteluva på lilla tjocka gula
rosa hårlocken är gul istället för rosa på den stora rosa grejen
skärpspännet är grått istället för svart på blå muskelmannen
gröna tjejen har olika färg på sin luva (grön-röd)
mario har ingen fot
gröna dinosaruien har olika färg på ryggeb
lilla killen har lila/blå byxor

2016-12-17 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback