Jul!

Julen har varit bra och mysig ute i huset utanför Trosa. God mat, trevligt sällskap, fina presenter, härliga promenader, sällskapsspel (tre olika spel gjorda av mig ^^). Har tagit ut katterna hit och kommer bo här tills skolan börjar igen i mitten av januari.
 
Fick fantastiska presenter. En Xbox Kinect av Felicia, John och Nicklas och en ny laptop av mamma och pappa! Tusen tack! <3
Det står mellan tre olika saker på nyårsafton, men gissar att jag måste slita mig från Xboxen och faktiskt fira inne i stan (och inte ensam här ute). Hoppas att alla haft en mysig jul!
 

Kommentarer
Postat av: Carlsson

När jag scrollade ner till bilderna vid vattnet, trodde jag någon ur ert sällskap passat på att ta ett juldopp, men tydligen var det bara änderna i ån som badade vid tillfället.

2016-12-29 @ 10:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback