Hemma från kollo!

 
 
Är hemma från kollot utanför Norrtälje där jag jobbat, här kommer lite bilder (men inte mycket eftersom det är en sekretess-gård). Har haft det awesome!
Helt enkelt fantastiskt! Efter att jag kom hem från kollot tog jag en Finlandskryssning med föräldrarna och brodern Fabbe, det var kul också. Sen lite mysig kräftskiva med familjen på landet. Nu har de flesta åkt hem och jag och katterna njuter av den sista veckan innan vi flyttar in till Stockholm igen. Skolan börjar 29:e augusti!

Kommentarer
Postat av: Johan

Välkommen hem!

2016-08-18 @ 12:01:09
URL: http://kerfuffle.se
Postat av: Carlsson

Hör krokodilerna och kamelen till kollot? Coolt om det är så, och om boendet är skyddat av ett gäng krokodiler bör det hålla rätt många obehöriga borta.

2016-08-22 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback