Dag 78 - Mysig promenad i centrum

Åh, det är sånt härligt vårväder nu! Efter min lektion idag drog jag ut på stan (behövde ändå köpa lite grejer), köpte en glass, satt på en parkbänk och åt i solen iklädd mina nya solglasögon, sweet!
Tog ett jäkla tag innan jag hittade den här gatan i centrum, med H&M till höger och GAME till vänster. Viktiga ställen!
Längesen jag shoppade kläder till mig själv! Det här var roligt i "New Look"'s omklädningsrum :P
Kom hem med ett par jeans och en kjol från H&M, ett par skor från New Look (20% studentrabatt i hela butiken, awesome!) och en Xbox One charger.
Har även lämnat in min mini-laptop som är trasig, hoppas jag får tillbaka den (fungerande) imorrn. Om inte måste jag skaffa en ny, annars kan jag inte spela Xbox! (och nu är den nya betan till Gears of War 4 ute och allt! :S).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback