Dag 77 - Lord of the Rings-quiz!

Hade galet kul på Bar One igen när det var dags för Sagan om Ringen-quiz! Jag och mina tre vapendragare var i lag, plus en ny bekantskap (som jag genast förälskade mig i eftersom hon hade på sig en Harry Potter-tröja) Sophie. 
Jag hade, som vanligt, skrivit upp mitt namn på deras Facebook-event, där en person dras som vinnare och får en gratis middag till sig och en vän. Banne mig om inte jag vann ikväll! :D *sjukt jävla glad*
Vi fick välja vad vi ville från deras LotR-themed meny. Tog varsin "Boromirito", den var stark men god ^^
Trots att vi hade två extrema experter (och jag löste nästan alla anagram!), fick 48/65 poäng, så var vi inte nära att vinna. Vi rättade bordets bredvid, de fick bara 7 fel, men vann ändå inte! Tough crowd.
Kul hade vi iaf, efter quizet tvingade jag alla att spela några partier Vänd-åtta (med min LotR-kortlek såklart ;P). Marie vann. Alltid trevlig promenad hem också, eftersom Manon och Panos bor granne med mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback