För kattälskare

Känner mig duktig som inte köpte en blus på H&M med katter på. Ful marknadsföring att ha den längst fram för att locka crazy ladies som mig själv att gå in i affären. Man blir upprörd!
På tal om saker med katter på så hittade jag sidan "25 Stylishly Clever Ways To Cover Your Body in Cats", med några absoluta måsten ;)
Idag var första dagen i skolan, det var jättekul att träffa klasskompisarna igen och känner mig pepp inför hösten. Kommer läsa 5 kurser:
Language Proficiency II
Academic Reading and Writing II
Literature and Culture
Language Analysis II
Reading and Writing in the Classroom
 
Mest engelska alltså, det passar mig bra :) Visningar av lägenheter i veckan, älskar min Xbox One, livet leker just nu :P

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Fast en BH med ledsna katter, är det tänkt som någon slags preventivmedel till den som kommit så långt att de fått av dig blusen? Jag menar, det motivet lär ju i alla fall inte upphetsa fler än de psykopater du knappast ändå vill ha så nära inpå livet. :-P

2015-09-04 @ 15:45:57
Postat av: Fanny

Alltså, om jag såg Grumpy Cat på kalsonger skulle jag gå wild så ;)

2015-09-11 @ 01:28:47
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback