Fanny jagar achievements, med åskådare :O

När jag skaffade min Xbox One så har den en funktion att man kan "streama" live när man spelar, och folk kan genom sidan twitch.tv kolla på. Jag kollar ganska mycket på bra spelare när de spelar, främst Gears of War-serien. Jag har i hemlighet gjort detta några gånger, för att komma in i det innan jag faktiskt vågar göra det inför folk. Igår kväll dock, när jag försökte få achievementen "CQC" (vinn 25 matcher på en speciell bana), så delade en polare min kanal till en massa folk, så plötsligt fick man en publik! Superläskigt, men kul :)
De pratade i chatten, hejade på, en ville spela med mig, så han hjälpte mig med alla 7 matcher innan jag fick min achievement (plus stannade efter att jag slutade sända och hjälpte till med en annan!).
Kom upp i 27 tittare som mest, hihii! Fick en massa som började följa kanalen också, hur kul som helst. Spelade inte superbra, men helt okej för att vara jag under press. Gjorde inte bort mig fullständigt iallafall (även om min nya partner fick bära laget rätt ordentligt), sweeet :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Fasiken vad Kul Fanny!! =D

2015-09-13 @ 15:47:31
Postat av: Jonas

Snyggt jobbat Lancer-mästare!

2015-09-13 @ 18:31:17
Postat av: Johan

All hail the queen!

2015-09-13 @ 21:01:59
URL: http://kerfuffle.se
Postat av: Fanny

:P Thank you my citizens ^^

2015-09-14 @ 13:38:43
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: carlsson

Aktarej Pewdiepie, det är en ny drottning under uppseglande i stan!

2015-09-16 @ 10:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback