I min inspirationsmapp

Det är såå spännande att flytta till en ny lägenhet, att få inreda och planera. På grund av pengabrist så kommer jag inte kunna göra så mycket roligt nu, och sedan flyttar jag ju som bekant till England några månader, så först till sommaren har jag förhoppningsvis sparat ihop pengar och kan fixa till stället riktigt fint :) Här är lite bilder som finns i min "inspirations-mapp" just nu:
Eftersom det är den 5:e november så ser jag "V for Vendetta" (EDIT: även om jag dagen efter insåg att det var den 4/11 ^^) och firar att jag skrivit på mina lägenhetspapper idag, har adressändrat, skickat in min litteraturuppsats och valt kurser till Sheffield (det blev "Writing Fiction", "Language and Gender" och "Representing the Holocaust").

Kommentarer
Postat av: Johan

TV-spelsaltaret i första bilden är ju grymt! :D

2015-11-05 @ 09:58:05
URL: http://kerfuffle.se
Postat av: Fanny

I knooow, helt sjuk :S

2015-11-06 @ 02:43:05
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback