Flytten!

I söndags så gick mitt flyttlass till nya lägenheten i Stureby.
Lite snabbfakta om den: 
Antal rum - 1 rok
Kvadratmeter - 34
Våning - BV
Minuter restid till Universitetet - 29 (ungefär samma som från Solna)
Minuter till tunnelbanan - 5
Jag fick hjälp av goda vänner och vi klarade att ta alla prylar på två rundor.
Jag bjöd alla på pizza på restaurangen bredvid min byggnad (sjukt sjabbigt ställe och dålig service, men de absolut billigaste pizzorna jag sett och de var inte dåliga!) och sedan har jag spenderat söndagen och måndagen och fått iordning.
När jag fått bort berget med kläder som nu är i soffan så ska jag såklart fota på hur den färdiga lägenheten ser ut!
Nicklas flyttar till sin etta i Bromma i mitten av månaden och imorgon ska vi skriva på våra kontrakt, sedan är det över (sköönt). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback