Tillbaka i Sverige!

Har haft det väldigt bra i Storbritannien, fått jättegoda vänner, varit på en massa utflykter och framförallt lärt känna staden Swansea, i Wales. Älskar den! Först två dagar innan jag skulle åka lyckades jag få tag på papper och pennor (tänkte inte på att ta med mig det), så jag har skrivit ner ca 20 idéer med mer eller mindre roliga situationer/händelser på min resa, får se hur många jag orkar rita. Här kommer iaf en god sammanfattning av vad jag pysslat med på min resa:
 
Resan hem gick bra, kom till Skavsta flygplats kl. 22.30 ikväll och tog en flygbuss till Sthlm. Ska spendera helgen här bara, sedan tar jag katterna till stugan i Trosa! Ramel har en öroninflammation och får medicin och måste tvångsmatas, så jag ska hjälpa Nicklas med honom!

Kommentarer
Postat av: anna

shit va skoj o modigt o resa själv, skulle nog inte jag våga : ) flyggrädd o allt som jag e!! men skulle vara kul om man vågade testa, stärkande!
riktigt fina bilder, särskilt colaburken o den fina känslan i kattbilden där alla ser så glada o nöjda ut : )
kram anna

2015-06-27 @ 00:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback