På plats på landet!

Nu var man då på plats i huset utanför Trosa! Klockan halv åtta imorse åkte vi hit, hämtade upp katterna i Solna på vägen. Resan gick bra, och katterna mår bara fint. De gillar att vara ute :)
Jag har städat gästrummet, kopplat in min tv från stan, xboxen, datorn.
 
Lista på saker jag kommer göra i sommar
¤ Rita - saker från min resa, men även annat, kanske en ny serie?)
¤ Pärlplatte-örhängen - med minipärlor. Alla möjliga motiv (säkert en hel del tv-spelsrelaterat)
¤ Bada - sjön kommer vara iskall säkert, men minst en gång ska jag doppa mig!
¤ Brädspel - ska göra klart Harry Potter-spelet, därefter har jag ett par planer (bl.a. ett om "Sagan om Isfolket")
¤ Brodera - samma mönster som när man gör pärlplattor, men brodera på kläder. Har allt som behövs
¤ Grilla - ingen sommar utan lite grillning! Lax, majs, champinjoner, cocktailtomater, potatis och så chili bea. Aah!
¤ Spela pingis - har saknat det otroligt mycket, och hoppas att jag hittar någon som vill spela här ute
Och så förstås leka med katterna, klippa gräset, läsa. 25:e juli börjar mitt sommarjobb!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Spela pingis, om du bara kunde hitta någon som var sugen på det.. :D

(hoppas vi kan göra det lite!)

2015-07-04 @ 04:18:50
Postat av: Fanny

Jag hintar till alla och envar ;)

2015-07-04 @ 16:34:12
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback