Tillbaka till skolan

Här är det ganska dött. Har en lång lista på saker jag skulle vilja rita (det jag skulle rita under min långa julledighet. Som om det blev av liksom :P), men känner att jag inte har tid, som vanligt. Skolan började i måndags, jag läser nu en kurs som heter "Utbildningens historia och plats i samhället". Snark!
(jaja, lite intressant är det ändå, blabla).
 
Jag har en helt ny klass nu, och en ny handledare (som verkligen vet hur man pratar länge om helt orelaterade saker). Har bara haft ett upprop med presentation, och vi har delats in i mindre grupper. Jag fick med mig mina tre bästistar från förra klassen, Georgos, Korosh och Linda, men ingen av dem kom i min nya studigrupp :(
Utom att "plugga" (hah!) så spelar jag en del och läser min (icke skolrelaterade-) bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback