En hejdundrandes nyårsfest

Vi hade en super-nyårsafton med de trevligaste människorna i världen, en massa skumpa och dricka, mina avancerade snacks och så såklart lite spel och lekar.
Vid midnatt gick vi ut på balkongen och tittade lite på fyrverkerier och så gick hela gänget utom jag och Nicklas ner och kollade när Jonas sköt iväg sina! Jag fotade uppifrån lägenheten!
Vi höll på ganska länge (men inte galet), folk blev trötta och majoriteten tog taxi hem på småtimmarna :)
Fantastiskt nöjda är vi! Nicklas drog på sig en dunderförkylning dagen efter och det har tagit ett par dagar att städa lägenheten, men nu är vi nöjda och glada! Nicklas börjar jobbar på måndag och onsdag, hoppas att han är helt frisk då! Under tiden spelar vi en massa spel och myser här hemma, en bra start på 2015!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Tror den där dunderförkylningen är på väg för mig också. Grym kväll oavsett!

2015-01-03 @ 00:37:19
Postat av: Lynn

Fantastisk kväll Fanny! Tack för den, hoppas att Nicklas blir frisk snabbt och att katterna återhämtat sig från smällarna :) Är så imponerad över dina snacks!!

2015-01-03 @ 10:38:25
URL: http://carolynloow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback