Totoro-pärlplattor och Trosa-vistelse

Har haft sista dagen i skolan, och fikade då med bästisarna Linda (som fick hemgjorda kylskåpsmagneter med Min Granne Totoro-tema) och Georgos (som fick brädspelet Kittens in a blender). Rim fick ett par örhängen med grodor :) (när man är pank blir det mycket hemgjort..)
Skrev ett hemskt hemskt prov på tisdagen, som jag hoppas att jag får godkänt på, annars kan hela min England-resa kanske vara i fara, och igår vid midnatt lämnade jag in sista uppsatsen. Nu har jag officiellt jullov och har landat ute i Trosa med katterna, brorsan + tjejen. Nu väntar mys, god mat, spel, frid och fröjd (så skönt efter en så sjukt jobbig höst!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback