Post-christmas

Jag har haft en lugn och trevlig jul. Alla har åkt tillbaka till Stockholm utom jag och föräldrarna. Jag kommer vara mycket här ute nu under januari innan jag åker till England 3:e februari.
Julafton var trevlig, god mat osv. Fick bra julklappar: teaterbiljett till Fantomen på Operan i november, en fransk kokbok, sockor, smink, tvål, grejer till köket, biljett till Burlesqueklubb, bra filmer och så lite väl behövda pengar till England-resan.
Nu snöar det en massa här, jag kollar på film, spelar spel och gosar med katterna. Missa inte sista tävlingen som går ut ikväll vid midnatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Najs att du haft en bra jul :)

2015-12-27 @ 18:15:12
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: anna

god fortsättning fanny!
kram anna

2015-12-28 @ 04:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback