Lucka 13: Adventstävling!

Facit från söndagens rebus var "Oh the weather outside is frightful", från låten "Let it Snow". Fortsättningen skulle då vara "but the fire is so delightful". 5 personer hade (mer eller mindre) rätt svar och jag lottade ut vinnaren Camilla, som kommer få en signerad originalserie!
 
Denna adventstävling är en simpel "Finn minst 5 fel". Kolla vilka skillnader du hittar från den övre bilden, till den undre.
 
Skriv
1. Namn
2. Mailadress
3. Minst 5 fel du hittat på den undre bilden
4. Vilket pris du vill vinna
Man kan vinna antingen en Trisslott, en pärlplatta eller en signerad serie/bild av mig. Jag lottar ut en vinnare efter avslutad tävling.
 
Tävlingen avslutas fredag 18/12 kl. 23.59
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Nick the Dick

En tomtenisse
En taklampa
Fel färg på tomtens sko
Fel datum
En fotboll saknar svart fläck
Fel hårfärg på en av dockorna
Fel färg på klänningen på en av dockorna

Jag vill ha en trisslott!

2015-12-13 @ 20:20:51
Postat av: camilla

En lampa saknas. En blå nisse saknas. En prick på mittenbollen saknas. Docka nr 2 fr vänster har bytt färg Docka nr 4 har bytt hårfärg. Datumet är förändrat.
Om jag vinner önskar jag mig en serie. :)

2015-12-14 @ 21:27:54
Postat av: Georgos Magiras

-22 December instead of 21
-Brown hair on the doll instead of blond
-1 missing gnome on the upper row
-1 less black dot on the middle soccer ball
-2 lamps instead of 3
-Santa wearing black shoes instead of brown!

4. En signerad serie/bild av dig! :)

2015-12-16 @ 17:12:36
Postat av: Sophie

1. Andra dockan till vänster har en blå klänning
2. En lampa saknas på taket
3. Datum är annorlunda (22 i stället för 21)
4. Dockan i mitten med den röda klänningen har svart hår
5. En dvärg saknas i raden längst upp

serie :)

2015-12-17 @ 09:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback