Julkalender!

Då var det dags igen! Den här tiden på året brukar jag lägga upp en "julkalender" på bloggen, med luckor som gömmer serier (och på söndagarna tävlingar!). Förra året gjorde jag en lång serie i delar, år 2013  försökte jag mig på att göra små minifilmer om en katt som rymde hemifrån (men fick avbryta den idén efter ett smärre mentalt sammanbrott), 2012 var det en serie om hur man firade jul år 2162, 2011 handlade julkalendern om snögubben Isak och det allra första året hade jag en serie som hette "Bad Santa".
 
I år, eftersom jag har haft väldigt fullt upp med flytt/skola/livet, tänkte jag lägga upp lite serier som jag ritat för mer eller mindre längesen, men aldrig publicerat på bloggen. Så nytt för er, men ytterst lite jobb från min sida, win-win :) Detta betyder att det är lite blandat serier om Fannicklas, Burger King, från Kafé-tiden, cykelbudsserier och så från i år. Om ni skulle tycka att det är sorgligt att läsa om mig och Nicklas som ett par så får ni helt enkelt tänka att serien är helt och hållet påhittad, handlar om några andra människor, eller tänka som jag, att det var ett superfint förhållande och att jag är glad att jag har varit med om det!

Kommentarer
Postat av: anna

va kul : ) god jul o gott nytt år! kram anna
ps: ifall du missade detta jag länkade häromveckan

tvspelsfigurer på McDonalds : ) sånt du gillar :)

http://www.mcdonalds.se/content/se/familj/happy_meal_pagaendekampanj.html


2015-12-02 @ 00:12:21
Postat av: Fanny

Just ja! Såg den länken, men glömde kommentera. Tack för tips Anna!!

2015-12-03 @ 01:42:16
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: anna

va bra : ) ingen fara, du behöver inte alls känna att du ska hinna svara mig eller andra alltid, ville bara du skulle få min länk då du ju tycker mycket om sånna saker : )
kram anna

2015-12-04 @ 03:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback