Facit och pysselprojekt

Lever livets glada dagar ensam med katterna på landet (ja, det spelas tv-spel). Har inte meddelat på bloggen vem som vann sista adventstävlingen, på korsordet. 10 duktiga personer löste korsordet såpass att de fick ut svarsordet/orden SANTA CLAUS. Lottade fram Jennifer som vinnare, som får en Trisslott på posten! Vill ni se facit är det bara att klicka på bilden!
På fredag kommer Crosstown att kunna ta fram julklappen de fick av mig, en väggkalender med cykelbudsserier. Gjorde den genom Vistaprint, de blir väldigt bra.
Skrev in alla som jobbar/jobbat/har anknytning till Crosstowns födelsedagar :P
Ett annat projekt jag har pysslat med var en adventskalender med små paket hängade på en julgran skapad av en gammal flyttkartong och en grön fleecefilt. Min vän i England fick öppna 25 fåniga/roliga presenter i december. Nyckelringar, godis, Trisslott, block, kylskåpsmagnet, hemgjorda grejer osv. Kul var det iaf att göra :)
Imorgon är det nyårsafton, jag åker in till stan från landet för att käka middag och ha trevligt med lite folk i Spånga (sedan ut igen med bilskjuts, har ju katterna här). Vi ses nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback