R.I.P Lillan!

Idag är jag ute på kollogården utanför Norrtälje, medan i Sundbyberg är det begravning för Nicklas mormor, Agnes. Hon somnade in på sjukhuset i början av juli, 94 år gammal.
När man varit i förhållande med någon i 8 år, och alltså träffat hans mormor i 8 år, då känns det som om det vore min egen mormor (och min är borta, har ingen kvar i den generationen). Så jag är såklart jätteledsen att inte kunna vara på "min" mormors begravning idag, men jag tänker på er alla och hoppas att det blir fint.
Vi saknar dig redan Lillan! <3

Kommentarer
Postat av: anna

beklagar till er : ( så sorgligt, vilken söt dam.
har själv gått genom alldeles för många dödsfall o sorger, men det är priset av att älska o ha stor familj o släkt o vänner o även djur såklart, man får njuta av det man fått, de kan man inte se i sorgens första svarta tid, men efter ett tag när tiden är rätt, brukar man iaf kunna känna tacksamhet över den tiden man fick <3 o inte bara ledsamhet. kram

2015-08-09 @ 05:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback