Ny höst, nytt liv

(Till detta inlägg måste man lyssna på denna låt)
 
De senaste månaderna har jag haft någon sorts verklighetsflykt. Hela sommaren har jag bott på landet, i England eller på kollo. Endast vid några få tillfällen har jag sovit över i Stockholm. Jag har trivts väldigt bra ensam och isolerad (lite oroväckande bra faktiskt..), men nu när höstterminen börjar igen så känner jag att det är dags för en ny start! Det är mycket med mitt gamla jag som jag vill ändra, mycket nytt jag vill prova. Med så mycket ensamtid kan man verkligen reflektera över sig själv och vad man vill ha ut av livet. Det viktigaste jag vill ska hända är förstås att vi ska lyckas byta fina trean i Solna mot två mindre lägenheter, vill verkligen ha ett eget ställe att dekorera och bo i! Här kommer en lista på fler planer som jag funderat på till hösten (ja, vissa är mer seriösa än andra):
Vi får se vad det blir, nu ska jag iväg på Daniels födelsedags-/inflyttningsparty i Spånga!

Kommentarer
Postat av: anna

Fanny, dina konstnärstalanger slutar aldrig förvånas!!
texter, korta o långa
serier o bilder
Videos o klipp
o nu... musiken till nu, perfekt
allt.
fantastiskt vad bra du är på det!!
naturbegåvning!!
om du nån gång gör en ny lista borde du kombinera allt detta du kan, till en stor helhet.
allt, ljudböcker, filmer, allt kan du.
o allt på din lista är jag säker på att du prickar av o får glädje o nytta av! go girl!! du är inspiration.
Kram anna

2015-08-23 @ 01:51:09
Postat av: Linda

Det var en hel del djur att införskaffa där på listan... Hur kommer det gå ihop med dina katter? =)

Snyggt du ritat körkortet!!

Sweet lista annars. Underbart ställe du är på i livet - NJUT!!!

2015-08-23 @ 03:42:12
Postat av: Johan

Det är en grym plan! Satsa på sig själv och att ha kul :D

2015-08-24 @ 13:58:48
URL: http://kerfuffle.se
Postat av: Fanny

Alltså, era kommentarer värmer ett fruset hjärta <3

Och Linda, jag kommer inte skaffa alla de där djuren, men jag tror att vad jag än väljer går det nog bra med katterna. (kommer ske först i ny lägenhet) http://9gag.com/gag/aw7yXLW

2015-08-25 @ 20:41:49
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: Carlsson

Annars kanske det finns en avstyckad lägenhet vid Skansen-Akvariet som du kan hyra? Jobba ideellt med att städa akvariet och få mysa med leguanerna och sköldpaddorna (tror inte att de har hundar på akvariet) som bonus.

2015-08-27 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback